מקומות מומלצים לביקור בגרמניה

המקומות המומלצים לביקור בגרמניה הם קבוצה מגוונת של ערים, שלכל אחת מהן המשיכה הייחודית שלה. מהעיר האלגנטית נירנברג ועד לנקודה החמה של פוטסדאם מתקופת המלחמה הקרה, ערים אלו עמוסות בתרבות והיסטוריה. משווקי חג המולד המסנוורים של דרזדן ועד להיסטוריה החיה של קלן, ערים אלו בטוח ילהבו וילמדו. יש כל כך הרבה מקומות לראות ולעשות בגרמניה, שאולי ביקור רק באחד מהם לא יספיק.

נירנברג היא עיר ספוגה באלגנטיות

למרות השפל של ההיסטוריה שלה, נירנברג עדיין מתגאה בארכיטקטורה מימי הביניים, במוזיאונים רבים ובתרבות בירה משגשגת. החורף הוא הזמן המושלם לבקר בנירנברג, עם פסטיבלי החורף ושוקי חג המולד שלה. העיר העתיקה הקומפקטית של העיר מקלה על שיטוט בין המראות והאטרקציות הרבות, ומערכת התחבורה הציבורית יעילה ומשתלמת כאחד. העיר היא ביתם של כמה ציוני דרך איקוניים, כולל המזרקה היפה, יצירת מופת גותית בהשראת סוסים המתנשאת לגובה של 19 מטרים.

בין המראות הללו נמצאת קתדרלת סנט לורנץ, שראשיתה במאה ה-13 והיא ביתם של יצירות מופת של כמה מפסלים הגדולים של נירנברג. הקתדרלה היא גם ביתם של אחד מנופי הנוף העתיקים ביותר של העיר, הכוללת מזבח משנת 1483 וחלון ורדים מעודן. ביקור בקתדרלה יספק לכם נוף מרהיב של העיר ההיסטורית הזו.

קלן היא ספר לימוד חי בהיסטוריה

לעיר קלן היסטוריה ארוכה כעיר אימפריאלית חופשית עם אוכלוסייה קתולית בלבד. לאורך מאות השנים היא הייתה עדה לקונפליקטים בין פטריציים לכנסייה ובין בעלי מלאכה לבורגנות. הסכסוך הממושך הזה הביא להיווצרות רשתות שחוצות קווים פוליטיים ומפלגתיים. הרשת הזו של מערכות יחסים מכונה קליקת קלן.

זה מחקר מרתק על איך אנשים נלחמו על כוח ויוקרה. העיר קלן הייתה מוקד של מלחמה ומהפכה, והיא ביתם של קתדרלה, ארמון מתקופת הרנסנס, ומבנים היסטוריים רבים אחרים. המבקרים יכולים להתבונן כיצד ההיסטוריה של העיר עיצבה את תרבותה ואנשיה. בקלן יש סצנת אמנות תוססת, כמו גם תרבות מודרנית משגשגת.

לפני מלחמת העולם הראשונה, קלן הייתה מושבה רומית. קלאודיוס הכתיר את העיר קולוניה לאחר הנישואין והעניק לה את שמה. בתקופת הרנסנס, קלן הייתה העיר הגדולה ביותר מצפון להרי האלפים. היא נשלטה על ידי ארכיבישופים רבי עוצמה ונהנתה ממיקום אסטרטגי על פני הריין. במהלך תקופה זו, העיר הפכה למרכז של ייצור זכוכית וקרמיקה.

דרזדן היא יעד פופולרי לשוקי חג המולד של גרמניה

טיול לדרזדן, גרמניה הוא פעילות מהנה לחופשה. שווקי חג המולד של דרזדן, הממוקמים בעיר העתיקה ההיסטורית, כוללים אווירה חגיגית עם עצי חג מולד נישאים, יין חם ואומנות מסורתית. דרזדן כלל במקור רק שוק חג מולד אחד, שנפתח בשנת 1434. שמו בא מקינוח גרמני מסורתי בשם Hefestriezel, הידוע כיום בשם דרזדנר קריסטולן.

דרזדן היא אחד היעדים הפופולריים ביותר עבור שווקי חג המולד של גרמניה. עיירה מימי הביניים, דרזדן קשורה לעונת החגים והיא היעד המועדף על מטיילים מאז המאה ה-15. כיום, דרזדן מקדמת בברכה יותר משלושה מיליון מבקרים במהלך עונת החגים. שווקי חג המולד הם אחד משיאי הטיול בדרזדן. בין אם תרצו לחוות את האווירה של חג המולד המסורתי, או לקנות כמה כדורים לעונת החגים, שווקי חג המולד של דרזדן בטוח ישמחו.

ה-Striezelmarkt של דרזדן נחשב לשוק חג המולד האמיתי העתיק בעולם. הפסטיבל החל כשוק חד-יומי בשנת 1434 ולאחרונה חגג 585 שנה להיווסדו. המבקרים יכולים לעיין ולרכוש עבודות יד ומעדנים מקומיים, כולל תמונות מגולפות וגנובים. ישנם מספר דוכנים לביקור, והפסטיבל נמשך עד ערב חג המולד.

מלונות בגרמניה

פוטסדאם היא מוקד מלחמה קרה

עיר שנחשבה בעבר כמוקד מלחמה קרה היא כיום ביתם של מוזיאון המוקדש לאירועים סביב ועידת פוטסדאם. פגישה היסטורית זו התקיימה בפוטסדאם, גרמניה, ונחשבה באופן נרחב לאחד האירועים ההיסטוריים המשמעותיים ביותר של המאה ה-20. זה עזר להביא למתיחות בין ארצות הברית לברית המועצות ועזר להניע את המלחמה הקרה.

בעוד שברלין ידועה לעתים קרובות כ"אחות היוקרה" של המזרח, פוטסדאם נהרסה על ידי אותו חיל אוויר שהרס את דרזדן. המלחמה הרסה חלק ניכר מהמרכז ההיסטורי של העיר, כולל אזור כיכר השוק העתיקה. הסובייטים בנו מחדש כמה מבנייני המגורים המרכזיים בעיר בסגנון האזור ההרוס, אך מאוחר יותר נטשו אותם כשמזרח אירופה הוצפו לגרמניה.

העיר עמדה במרכז המלחמה הקרה בגלל קרבתה לקו הגבול בין מזרח ומערב ברלין. פוטסדאם, מושב מלכותי לשעבר של פרוסיה ומעוז צבאי תחת המלך פרידריך הגדול, איבדה את המורשת הגדולה שלה במהלך המלחמה. למעשה, במהלך המלחמה הקרה, פוטסדאם הייתה נקודת המוקד של הצד המזרח-גרמני. עם זאת, זה לא מנע מאנשים לבקר בעיר.

בון היא מקום נהדר להימלט מההמולה של חיי היומיום

כשזה מגיע לתחבורה ציבורית בגרמניה, תשמחו לגלות שהיא יעילה ואמינה. הגרמנים אינם סובלים איחור ומעדיפים סדר ועמידה בזמנים על פני ספונטניות. נצלו את התשתית המעולה כדי ליהנות מהשהייה שלכם בגרמניה. ביקור בעיר בון יאפשר לכם לחוות את קסמיה הייחודיים של עיירה זו.

אמנם בון היא לא עיר גדולה, אבל אתה יכול בקלות לכסות את רוב האטרקציות של העיר ביום אחד. לדוגמה, Poppelsdorfer Allee מסתיים ב-Poppelsdorfer Schloss המפואר. תוכלו גם לבקר בגן הבוטני של אוניברסיטת בון, המוקף בבתים יפים. אפשרות טובה נוספת היא אלטר זול, שיש לו גן בירה משגשג.

האגם של Konigssee הוא מראה מהמם, והוא האגם הטהור ביותר בגרמניה. בתקופת הקרח האחרונה חצבו קרחונים את חופי האגם. היא מפורסמת גם בסירה החשמלית שלה, שצפה מעל האגם. למרות שהאגם ​​קר, הוא מציע רקע ציורי, וסביר להניח שיקבלו את פניכם כמה סוגדי שמש.

גורליץ הוא נקודה חמה של פסטיבל בירה

העיר גורליץ ידועה בדלתותיה האייקוניות. תוכלו לחקור את העיר העתיקה ואת מקום השוק ההיסטורי בנקודה החמה הזו של פסטיבל הבירה. בנוסף, יש בעיר מגוון מרשים של מבנים היסטוריים מתקופות שונות ומדרגים מהשמורים ביותר במרכז אירופה. בנוסף, בעיירה מתקיים גם שבוע הפסטיבל הפופולרי Gorlitz Bach, הכולל הופעות של יוהן-סבסטיאן-באך בכנסיות העיר. האירוע כולל גם שירות רדיו ומקדשים לחזנות.

ה-Lindenkirchweih, האוקטוברפסט הגדול ביותר בגרמניה, חוגג עץ לינדן בן 350 שנה. הפסטיבל מתרכז סביב במה שמוקמה סביב העץ, ויש סיפורים סותרים על איך העץ נשתל. בעוד שהבירה משחקת תפקיד משנה בפסטיבל, אסור לפספס אותה אם תבקרו בעיר גורליץ.

פה תוכלו לבקר באתר  מלונות בגרמניה בשביל לראות מלונות נוספים.

גן החיות של המבורג

כשזה מגיע לדברים מהנים לעשות בגרמניה, גן החיות של המבורג הוא בהחלט בחירה טובה. שוכן בפארק נרחב, גן החיות כולל מיני בעלי חיים מכל היבשות ואקווריום טרופי. גן החיות מנוהל על ידי משפחת האגנבק, והוא פעיל מאז 1907.

אם תרצו לבלות יום בחוץ עם כל המשפחה, תוכלו ללכת לאתר הנופש הייד פארק בסולטאו. בפארק השעשועים הענק הזה יש יותר מ-40 רכיבות, כולל בית רדוף רוחות. יש כמה רכיבות שירגשו ילדים ומבוגרים, כולל "יער הרדוף היילבורג" הידוע לשמצה.

אם אתם מתעניינים בהיסטוריה של המבורג, ייתכן שתרצו גם לבקר במגדל המים הישן. בנוסף לגן החיות, תוכלו לבקר גם במוזיאון המבורג, שנבנה בשנות ה-30 של המאה ה-19. הוא כולל אוסף נרחב של חפצים ומידע על החיים בעיר. אהרנסבורג, עיירה הממוקמת 23 קילומטרים צפונית-מזרחית להמבורג, מפורסמת בשלוס אהרנסבורג ההיסטורית שלה. זה היה במקור ארמון מהמאה ה-15, וחלק ניכר מהפנים המקוריים עדיין נותרו. הטירה משמשת כיום כמוזיאון, ומארחת קונצרטים ואירועים באופן קבוע.

סנט פאולי

רובע החלונות האדומים של סנט פאולי הוא ביתם של מגוון רחב של הופעות קברט ומוזיקה, בעוד ששכונות האופרטנהאוס, שמידטס טיבולי ו-Karolinenviertel מארחות בוטיקי אופנה מקומיים אופנתיים. המבקרים ברציפי סנט פאולי יכולים לסעוד על דגים טריים ולצאת לסיור בסירה בעיר. בזמן ביקור בסנט פאולי, הקפידו לתכנן מספיק זמן כדי לחוות את חיי הלילה של העיר.

תחנת הרכבת המרכזית של האזור, תחנת סנט פאולי, ממוקמת ברחוב Budapester. באזור יש גם שתי תחנות מטרו. ליד הבונקר, המבקרים יכולים ליהנות מיריד כיף בהמבורג DOM, שהוא היריד הגדול ביותר בצפון גרמניה. רציפי לנדונגסברוקן מציעים כריכי דגים והפלגות בנמל, בעוד שנסיעות במעבורת על הנהר לוקחות תיירים לגדה הדרומית של העיר. מנהרת אלבה העתיקה היא עוד מחזה מרכזי באזור ומציעה הזדמנויות צילום מצוינות.

מלבד המשמעות ההיסטורית שלה, סנט פאולי מיטה היא גם יעד פופולרי. זוהי שכונה מתפתחת, עם סצנת חיי לילה תוססת הכוללת עשרות ברים לריקודים שולחניים, מופעי קברט ומועדוני מין. רובע החלונות האדומים התוססים של העיר הוא מקום פופולרי לאמנים, אבל מחירי הנכסים הגבוהים והג'נטריפיקציה שלו מקשים על בעלי תקציב להישאר כאן.